Školní humor a slzy

 

ZŠ: Pane učiteli, jak se jmenují ta zvířata (hospodářská) dohromady? Učitel v pátek odpoledne: Zvířata dohromady se jmenují guláš.

ZŠ: Na chodbě mezi osmáky: Proč blondýny chodí poslouchat do skříně? Poslouchat Kabáty.

ZŠ: Děti, co se vám vybaví, když se řekne vánoční nálada, sníh? Batman! (Měl být Betlém).

ZŠ: Jaká známe čísla v matematice? Jednotná a množná!

ZŠ: Já na střední nepůjdu. Cože, ty nechceš mít maturitní ples?

ZŠ: Dřevoburec.

ZŠ: Pane učiteli, mamka se ptá, od kdy do kdy jsem byl nemocen, aby mně mohla napsat omluvenku.

ZŠ: Archimedův zákon: Když je to pod vodou, tak to musí být ve středu, aby se to narovnalo.

Pane učiteli, mamka si šla lehnout, takže jsem sešit zapomněl.

Pane učiteli, proč nás to pořád učíte, když nám to pořád nejde?

U: Takže pan výchovný poradce k Tobě promluvil? Ž: No, řekl jsem mu, co se mně nelíbí.

Nechápu, proč se pořád rozsazujeme, když stejně neopisujeme.

Já jsem asi přecenil svoji inteligenci.

Opakující? To je prostě repelent.

Mám najít lincární prvky ve schématu? (Lineární ...)

Příklad přirozeného signálu? Že přichází podzim.

Myšlenka z pedagogické rady - paradigma materiálních prostředků výuky: Nestačí chtít, musíme objednat!

Co to je digitální televize? To, co mají všichni.

Sinus? To je přilehlá ku přilehlé.

Ze školního řádu: Žáci zdraví učitele na začátku hodiny povstáním.

Plhova otázka: Tady se píše proud rezistorem - tím se myslí proud PROCHÁZEJÍCÍ rezistorem?

U: Kluci, to jste ještě chodili na základní školu, ne? Ž: Ne, to bylo nějak večer.

Po takřka dvou měsících nad schématem stereofonního zesilovače, který žák sestavil: Pane učiteli, na co tam jsou na konci ty dvě sirény? (schematické značky reproduktoru)

Postesk učitele nad počasím: Venku se ženy čertí.

Mluvčí žáků v předmětu Praxe: Čeština by se na střední škole už učit neměla. Učitel: Prosím Tě, napiš tedy na tabuli "Leccos už vím".

U: Píšu Ti nedostatečnou, neboť jsi nic neudělal. Ž: Co já, já nic neudělal!

U: Píšu Ti další nedostatečnou, neboť děláš něco úplně jiného. Ž: Dyť já tady dělám něco úplně jiného!

Z pedagogické rady: Řekněte rodičům, že tady teda máme spolek... (myšleno Spolek rodičů a přátel školy).

Z pedagogické rady: Roušky má škola mít, protože ..., např. přijde žák, že mu praskla gumička...

Pane učiteli, na vlastnosti izolantů a dielektrik není na internetu nic! A co vědecká knihovna naproti? Hm, tam nebudu ztrácet čas.

Biolytický kondenzátor.

Je to rezistor 1 J, to znamená 1 joule.

Ž v distanční výuce: Co to je za domaci ukol z praxi v zivote jsme v tom programu nepracovali a absolutne nevime a co jde. U: O dva důvody navíc začít s Eagle pracovat. Leckteří Tvoji spolužáci již úkol odevzdali.

Po dvou neodevzdaných úlohách bez slova vysvětlení a žákově absenci v úvodních online hodinách: Dobrý den, mám menší problém ohledně úkolu. Vůbec nevím o co jde a jak s tím programem pracovat. Možná to taky bude tím, že jsem ještě na Praxích s vámi nebyl.

U: Zvedněte, prosím, ruku, kdo jste již někdy slyšel slovo etalon. Ž: Já jsem již slovo ethanol slyšel.

U: To teď nejspíše probíráte v Elektronice. Ž: My už elektroniku nemáme! Jiný Ž: Vždyť z ní zítra píšeme ...!

Učitelova ověřovací otázka po výkladu parazitních vlastností součástek: Takže, k čemu slouží ten keramický kondenzátor 100 nanofaradů ve zdroji? Ž: Ten tam parazituje ...

U: Z jaké chemické skupiny je křemík? Ž: Myslím, že z plynné.

U: Kluci, jak doma pomáháte rodičům: Ž: Například si dám po sobě do myčky talíř.

U: Co je nepřítelem optiky laseru? Ž: Zloději!

U: Jak bys jednoduše vysvětlil dítěti na základní škole, co to je pí? Ž: To je taková konstanta, která se nikdy nezmění.

U o žákovi, který nosí brýle bez skel: Nosí brýle jen tak na oko.

U o svém městě a psech: A ve městě již nenajdete trávu pro děti...

U: Jak se realizuje přesný čas? Ž: Ve Švýcarsku.

Ž den před očekávatelným testem: Ale já tomu schématu vůbec nerozumím. U: Ukaž mně ve Tvém sešitu, čemu na tom schématu nerozumíš. Dopsal sis to po absenci? Ž: Nedopsal.

Školitel BOZP: Před služební jízdou musíte mít povolené i kolo.

U: Co musíte znát, abyste se mohli stát pilotem? Ž: Sílu větru.

U: Zapoj ty dva rezistory paralelně. Ž: To jako z obou stran?

 

(c) www.tahacky.cz